Sprawozdania finansowe Mikołowska Mieszkaniowa
Dane bilansowe MIKOŁOWSKA MIESZKANIOWA
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 68 955 710,51 | 67 974 418,98 | 65 995 764,65 |
A. Aktywa trwałe | 46 702 966,10 | 41 716 359,77 | 40 550 242,47 |
B. Aktywa obrotowe | 22 252 744,41 | 26 258 059,21 | 25 445 522,18 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 68 955 710,51 | 67 974 418,98 | 65 995 764,65 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 49 635 505,46 | 39 442 254,44 | 38 625 241,48 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 19 320 205,05 | 28 532 164,54 | 27 370 523,17 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 389 579,12 | 5 067 702,95 | 5 079 899,32 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 16 493 985,22 | 18 337 272,70 | 17 421 878,08 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.