Firma MIKOŁAJCZYK MIROSŁAW DOMI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
MIKOŁAJCZYK MIROSŁAW DOMI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
CEIDGDziałalność PKD:
Firma MIKOŁAJCZYK MIROSŁAW DOMI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE została założona 1995-10-30 i obecnie mieści się przy UL. LEGIONÓW POLSKICH 75, PL-41-310, DĄBROWA GÓRNICZA. Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01. Główna działalność firmy to roboty instalacyjne elektryczne i budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, obróbka metali i powłok, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wyroby z gumy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MIKOŁAJCZYK MIROSŁAW DOMI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe (REGON 27275556100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych