Zarząd firmy MIKOŁAJ KULCZYCKI SHIP SERVICE - MIKOŁAJ KULCZYCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIKOŁAJ KULCZYCKI (CEIDG)
MIKOŁAJ KULCZYCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIKOŁAJ KULCZYCKI SHIP SERVICE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZCZECIŃSKA 2711, PL-81-326, GDYNIA. Główny zakres działalności MIKOŁAJ KULCZYCKI to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MIKOŁAJ KULCZYCKI SHIP SERVICE: 5842556746. REGON MIKOŁAJ KULCZYCKI SHIP SERVICE: 22108703300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIKOŁAJ KULCZYCKI
Więcej informacji o MIKOŁAJ KULCZYCKI SHIP SERVICE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.