Zarząd firmy MIKOŁAJ FRONT APTEKA NIEBIESKA - MIKOŁAJ FRONT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIKOŁAJ FRONT (CEIDG)
MIKOŁAJ FRONT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIKOŁAJ FRONT APTEKA NIEBIESKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem STEFANA BATOREGO 5, PL-32-005, NIEPOŁOMICE. Główny zakres działalności MIKOŁAJ FRONT to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja podstawowych substancji farmaceutycznych, produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MIKOŁAJ FRONT APTEKA NIEBIESKA: 6831979403. REGON MIKOŁAJ FRONT APTEKA NIEBIESKA: 38431673100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIKOŁAJ FRONT
Więcej informacji o MIKOŁAJ FRONT APTEKA NIEBIESKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych