| Adres | UL. KRYSZTAŁOWA 141, PL-91-528, ŁÓDŹ | |
| Województwo | łódzkie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | mikomarczyk.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | |||
| Numery rachunków bankowych |
PL18 1020 3408 0000 4602 0464 9846
PL71 1140 2004 0000 3202 8221 0399
PL43 1020 3408 0000 4902 0510 6119
PL48 1020 3408 0000 4702 0510 6127 PL74 1020 3408 0000 4602 0516 8564 PL24 1020 3408 0000 4102 0563 1041 |
Działalność PKD:
Firma MIKO MIKOŁAJ MARCZYK została założona 2018-03-12 i obecnie mieści się przy UL. KRYSZTAŁOWA 141, PL-91-528, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to usługi związane z rozrywką i rekreacją. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki, pozostała działalność związana ze sportem, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej, działalność obiektów sportowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Miko Mikołaj Marczyk (REGON 36969218200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

