Zarząd firmy The Warsaw Legal Experts - Roik Bohdan, prezes zarządu
Roik Bohdan jest w zarządzie KRS THE WARSAW LEGAL EXPERTS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Roik Bohdan jest również w zarządzie THE WARSAW LEGAL EXPERTS, która została założona 2024-11-25 i ma siedzibę przy AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 11/19A-34, PL-00-508, WARSZAWA. KRS THE WARSAW LEGAL EXPERTS zajmuje się wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność fotograficzna, działalność związana z zatrudnieniem i inne. NIP THE WARSAW LEGAL EXPERTS: 5223318339. REGON THE WARSAW LEGAL EXPERTS: 54025737600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Roik Bohdan
Pozostali członkowie zarządu
| Sviatoslav Sokolan | członek zarządu | |
| Andrzej Szamborski | członek zarządu |
Więcej informacji o THE WARSAW LEGAL EXPERTS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o