Sprawozdania finansowe Mieszkaniowa Wilga 2000
Dane bilansowe MIESZKANIOWA WILGA 2000
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 57 078 014,41 | 57 250 184,83 |
A. Aktywa trwałe | 51 212 922,22 | 50 132 690,06 |
B. Aktywa obrotowe | 5 865 092,19 | 7 117 494,77 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - |
Pasywa razem | 57 078 014,41 | 57 250 184,83 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 51 927 863,10 | 50 687 454,13 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 150 151,31 | 6 562 730,70 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 239 138,02 | 239 138,02 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 695 802,24 | 4 944 741,77 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.