Zarząd firmy Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa Wierzyca - Kamińska Elżbieta Maria, prezes zarządu
Kamińska Elżbieta Maria jest w zarządzie KRS MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA WIERZYCA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kamińska Elżbieta Maria jest również w zarządzie MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA WIERZYCA, która została założona 2003-01-30 i ma siedzibę przy WYZWOLENIA 15, PL-83-430, STARA KISZEWA. KRS MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA WIERZYCA zajmuje się zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, działalność twórcza i działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA WIERZYCA: 5911000869. REGON MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA WIERZYCA: 00098814100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kamińska Elżbieta Maria
Pozostali członkowie zarządu
| Danuta Justyna Szachta | członek zarządu | |
| Mirosława Cieplińska | członek zarządu |
Więcej informacji o MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA WIERZYCA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.