Sprawozdania finansowe Międzyzakładowa Mieszkaniowa
Dane bilansowe MIĘDZYZAKŁADOWA MIESZKANIOWA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 17 695 757,44 | 17 939 581,59 | 14 527 776,70 | 13 596 445,01 | 12 615 554,27 | 12 119 914,42 |
A. Aktywa trwałe | 16 031 563,37 | 15 796 427,67 | 12 492 480,40 | 11 782 768,63 | 10 703 432,31 | 9 737 742,08 |
B. Aktywa obrotowe | 1 664 194,07 | 2 143 153,92 | 2 035 296,30 | 1 813 676,38 | 1 912 121,96 | 2 382 172,34 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 17 695 757,44 | 17 939 581,59 | 14 527 776,70 | 13 596 445,01 | 12 615 554,27 | 12 119 914,42 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 8 668 736,23 | 8 350 365,77 | 7 861 161,92 | 7 469 958,04 | 6 962 787,48 | 6 808 459,81 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 9 027 021,21 | 9 589 215,82 | 6 666 614,78 | 6 126 486,97 | 5 652 766,79 | 5 311 454,61 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 7 922 486,51 | 8 157 542,85 | 5 358 197,65 | 4 998 546,21 | 4 396 600,28 | 3 775 534,74 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 983 589,44 | 1 306 378,80 | 1 147 351,06 | 940 604,18 | 1 046 419,41 | 1 235 955,56 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.