Zarząd firmy Międzynarodowe Centrum Handlu I Edukacji Irak-Pol - Nowak Jolanta, prezes zarządu
Nowak Jolanta jest w zarządzie KRS MIĘDZYNARODOWE CENTRUM HANDLU I EDUKACJI IRAK-POL
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Nowak Jolanta jest również w zarządzie MIĘDZYNARODOWE CENTRUM HANDLU I EDUKACJI IRAK-POL, która została założona 2016-01-22 i ma siedzibę przy UL. WARSZAWSKA 10-1, PL-27-200, STARACHOWICE. KRS MIĘDZYNARODOWE CENTRUM HANDLU I EDUKACJI IRAK-POL zajmuje się działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP MIĘDZYNARODOWE CENTRUM HANDLU I EDUKACJI IRAK-POL: 6642133734. REGON MIĘDZYNARODOWE CENTRUM HANDLU I EDUKACJI IRAK-POL: 363442107.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Nowak Jolanta
Więcej informacji o MIĘDZYNARODOWE CENTRUM HANDLU I EDUKACJI IRAK-POL
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby