Firma Międzynarodowe Centrum Badań, Rozwoju I Edukacji
| Adres | UL. GRODZIEŃSKA 21/29, PL-03-750, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | mcbrie.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność wydawnicza | ||
Działalność PKD:
Firma MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BADAŃ, ROZWOJU I EDUKACJI została założona 2017-01-16 i obecnie mieści się przy UL. GRODZIEŃSKA 21/29, PL-03-750, WARSZAWA. Główna działalność firmy to szkoły policealne i wyższe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność prawnicza, rachunkowo-księgowa i doradztwo podatkowe, badania naukowe i prace rozwojowe, edukacja. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Międzynarodowe Centrum Badań, Rozwoju I Edukacji (REGON 36635654900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach
