Firma MICHAŁ STOKOWIEC USŁUGI MARKETINGU I SPRZEDAŻY
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL69 1050 1445 1000 0090 9150 6551
|
Działalność PKD:
Firma MICHAŁ STOKOWIEC USŁUGI MARKETINGU I SPRZEDAŻY została założona 2011-08-11 i obecnie mieści się przy UL. RAKOWICKA 20C178, PL-31-510, KRAKÓW. Główna działalność firmy to public relations i komunikacja. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), podawanie napojów, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MICHAŁ STOKOWIEC USŁUGI MARKETINGU I SPRZEDAŻY (REGON 12186549100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &