Zarząd firmy MICHAŁ LUDOWICZ MEDIOPRESS - MICHAŁ LUDOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ LUDOWICZ (CEIDG)
MICHAŁ LUDOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MICHAŁ LUDOWICZ MEDIOPRESS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE KONSTYTUCJI 3 MAJA 22, PL-64-000, KOŚCIAN. Główny zakres działalności MICHAŁ LUDOWICZ to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wydawanie gazet i inne. NIP MICHAŁ LUDOWICZ MEDIOPRESS: 6981750731. REGON MICHAŁ LUDOWICZ MEDIOPRESS: 300450633.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ LUDOWICZ
Więcej informacji o MICHAŁ LUDOWICZ MEDIOPRESS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polacy oszczędzają jak nigdy, ale gospodarce to nie przeszkadza
Stopa oszczędności w Polsce wynosi już 10 proc., czyli jest prawie najwyższa od czasu przystąpienia do UE. Mniejsza skłonność do konsumpcji na razie nie hamuje jednak wzrostu gospodarczego. Dlaczego?

Gdzie analityk nie patrzy, tam szukaj okazji
Efekt zaniedbanych firm to teoria stara jak świat, ale tureccy badacze sugerują, że to może być niezły sposób na zarabianie.

Deweloperzy zaciągnęli hamulec, ale ceny stoją
W sierpniu po raz pierwszy od początku roku zmalała liczba mieszkań od deweloperów. Nie wpłynęło to jednak na podwyżki. Stabilnie jest też na rynku wtórnym. Klienci powrócili do porównywania ofert.