Zarząd firmy MICHAŁ GILOWSKI - MICHAŁ GILOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-07-01
Działalność gospodarcza MICHAŁ GILOWSKI (CEIDG)
MICHAŁ GILOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MICHAŁ GILOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-03-12 i ma swoją siedzibę pod adresem ULICA KSIĘCIA WITOLDA 4358, PL-50-202, WROCŁAW. Główny zakres działalności MICHAŁ GILOWSKI to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura. NIP MICHAŁ GILOWSKI: 8982256922. REGON MICHAŁ GILOWSKI: 385816393.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ GILOWSKI
Więcej informacji o MICHAŁ GILOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby