Zarząd firmy MICHAŁ ANIOŁ I-CAR MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY - MICHAŁ ANIOŁ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ ANIOŁ (CEIDG)
MICHAŁ ANIOŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MICHAŁ ANIOŁ I-CAR MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-11-21 i ma swoją siedzibę pod adresem 80, PL-64-300, BORUJA NOWA. Główny zakres działalności MICHAŁ ANIOŁ to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP MICHAŁ ANIOŁ I-CAR MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY: 7881794043. REGON MICHAŁ ANIOŁ I-CAR MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY: 30044335000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ ANIOŁ
Więcej informacji o MICHAŁ ANIOŁ I-CAR MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
W USA zbankrutował kolejny kredytodawca subprime
PrimaLend Capital Partners wystąpił o ochronę przed roszczeniami wierzycieli po fiasku trwających od miesięcy negocjacji z nimi po tym jak przestał spłacać długi, donosi Bloomberg.

Panattoni nabiera rozpędu. Spółka rusza z megainwestycją
Spółka deweloperska zarządzana przez Roberta Dobrzyckiego zrealizuje w Łodzi park logistyczny o powierzchni ponad 200 tys. m kw. Obiekt będzie wart pół miliarda złotych.

Rok od raportu Draghiego. W niektórych obszarach postęp jest zerowy
Raport Draghiego świętował niedawno pierwsze urodziny. Miał dać Unii Europejskiej wizję reform przyspieszających rozwój, ale niewiele z niego zostało. Co dalej? O tym będzie się toczyć debata na