Zarząd firmy MICHAEL FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA DANIEL CHOJNOWSKI - DANIEL CHOJNOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIEL CHOJNOWSKI (CEIDG)
DANIEL CHOJNOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MICHAEL FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA DANIEL CHOJNOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem POMORSKA 592, PL-03-101, WARSZAWA. Główny zakres działalności DANIEL CHOJNOWSKI to Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych (PKD główne: 43.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MICHAEL FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA DANIEL CHOJNOWSKI: 5242590321. REGON MICHAEL FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA DANIEL CHOJNOWSKI: 140784830.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIEL CHOJNOWSKI
Więcej informacji o MICHAEL FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA DANIEL CHOJNOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.