Zarząd firmy MIA LIVE TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA - TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-08-01
Działalność gospodarcza TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA (CEIDG)
TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIA LIVE TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem MAŁOPOLSKA 1748, PL-56-120, BRZEG DOLNY. Główny zakres działalności TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MIA LIVE TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA: 9880301358. REGON MIA LIVE TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA: 387192057.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA
Więcej informacji o MIA LIVE TOMASZ MAJERCZYK-MUZYKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.