Zarząd firmy MI-DARK Dariusz Misiewicz - Dariusz Misiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dariusz Misiewicz (CEIDG)
Dariusz Misiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MI-DARK DARIUSZ MISIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-14 i ma swoją siedzibę pod adresem 120A, PL-55-216, DOMANIÓW. Główny zakres działalności Dariusz Misiewicz to Pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich (PKD główne: 96.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP MI-DARK DARIUSZ MISIEWICZ: 9121644669. REGON MI-DARK DARIUSZ MISIEWICZ: 022156995.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Misiewicz
Więcej informacji o MI-DARK DARIUSZ MISIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby