Zarząd firmy MHM TUNING MARCIN ŚWIERCZYŃSKI - MARCIN ŚWIERCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN ŚWIERCZYŃSKI (CEIDG)
MARCIN ŚWIERCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MHM TUNING MARCIN ŚWIERCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 43, PL-05-170, HENRYSIN. Główny zakres działalności MARCIN ŚWIERCZYŃSKI to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej i inne. NIP MHM TUNING MARCIN ŚWIERCZYŃSKI: 1181771373. REGON MHM TUNING MARCIN ŚWIERCZYŃSKI: 14002771400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN ŚWIERCZYŃSKI
Więcej informacji o MHM TUNING MARCIN ŚWIERCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może