| Adres | BOGATKA 34, PL-83-011, BOGATKA | |
| Województwo | pomorskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | mgmk.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL12 1140 2004 0000 3502 7681 9181
PL78 1940 1076 3129 8223 0000 0000
PL84 1020 1068 0000 1402 0340 7624
PL29 1940 1076 3129 8223 0001 0000 PL37 8335 0003 0100 0200 2000 0010 |
Działalność PKD:
Firma MGMK została założona 2003-06-27 i obecnie mieści się przy BOGATKA 34, PL-83-011, BOGATKA. Główna działalność firmy to rozbiórka i przygotowanie terenu. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, pozostałe unieszkodliwianie odpadów, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mgmk (REGON 19294173600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może

