Sprawozdania finansowe Mgb Group
Dane bilansowe MGB GROUP
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 51 275,96 | 1 659 739,99 | 1 964 602,22 | 2 892 045,36 | 2 533 816,41 |
A. Aktywa trwałe | 14 932,25 | 28 583,33 | 21 583,33 | 36 375,00 | 198 071,95 |
B. Aktywa obrotowe | 36 343,71 | 1 631 156,66 | 1 943 018,89 | 2 855 670,36 | 2 335 744,46 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 51 275,96 | 1 659 739,99 | 1 964 602,22 | 2 892 045,36 | 2 533 816,41 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 11 324,46 | 475 632,59 | 770 606,13 | 1 027 841,83 | 790 098,65 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 39 951,50 | 1 184 107,40 | 1 193 996,09 | 1 864 203,53 | 1 743 717,76 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 30 439,51 | 20 522,27 | 8 921,97 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 39 951,50 | 1 107 351,79 | 1 173 473,82 | 1 855 281,56 | 1 743 717,76 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.