Zarząd firmy MG Tkaniny Piotr Sobolewski - PIOTR SOBOLEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR SOBOLEWSKI (CEIDG)
PIOTR SOBOLEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MG TKANINY PIOTR SOBOLEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-02-21 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 16, PL-38-200, JASŁO. Główny zakres działalności PIOTR SOBOLEWSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP MG TKANINY PIOTR SOBOLEWSKI: 8171830310. REGON MG TKANINY PIOTR SOBOLEWSKI: 83124927100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SOBOLEWSKI
Więcej informacji o MG TKANINY PIOTR SOBOLEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami