| Adres | UL. SPÓŁDZIELCZA 5D, PL-21-400, ŁUKÓW | |
| Województwo | lubelskie | |
| Strona internetowa | mgexpert.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL86 1020 1260 0000 0902 0197 0417
|
Działalność PKD:
Firma MG EXPERT MARCIN GAJDA została założona 2021-02-02 i obecnie mieści się przy UL. SPÓŁDZIELCZA 5D, PL-21-400, ŁUKÓW. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MG EXPERT MARCIN GAJDA (REGON 38806523700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.