Zarząd firmy Mfw Bałtyk I - Kołodziejczyk Michał Jerzy, członek zarządu b
Kołodziejczyk Michał Jerzy jest w zarządzie KRS MFW BAŁTYK I
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kołodziejczyk Michał Jerzy jest również w zarządzie MFW BAŁTYK I, która została założona 2019-10-02 i ma siedzibę przy UL. KRUCZA 24/26, PL-00-526, WARSZAWA. KRS MFW BAŁTYK I zajmuje się wytwarzanie energii elektrycznej ze źródeł nieodnawialnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych, przesyłanie energii elektrycznej, przesyłanie energii elektrycznej, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych i inne. NIP MFW BAŁTYK I: 7010948129. REGON MFW BAŁTYK I: 384522086.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kołodziejczyk Michał Jerzy
Pozostali członkowie zarządu
Anders Opaker | członek zarządu b | |
Halfdan Wilhelm Brustad | członek zarządu b | |
Andrzej Filip Wojciechowski | członek zarządu a | |
Grzegorz Kotte | członek zarządu a | |
Ines Bargueno | członek zarządu a |
Więcej informacji o MFW BAŁTYK I
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby