Zarząd firmy METRO PPHU Mikołaj Kalinowski, Katarzyna Kwaśniak - KATARZYNA KWAŚNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA KWAŚNIAK (CEIDG)
KATARZYNA KWAŚNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą METRO PPHU MIKOŁAJ KALINOWSKI, KATARZYNA KWAŚNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-07-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GOŁĘBIA 5B, PL-95-100, ZGIERZ. Główny zakres działalności KATARZYNA KWAŚNIAK to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP METRO PPHU MIKOŁAJ KALINOWSKI, KATARZYNA KWAŚNIAK: 7322123580. REGON METRO PPHU MIKOŁAJ KALINOWSKI, KATARZYNA KWAŚNIAK: 365005090.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA KWAŚNIAK
Więcej informacji o METRO PPHU MIKOŁAJ KALINOWSKI, KATARZYNA KWAŚNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.