Firma Metro-Bip Radiowe Systemy Przywoławcze
Adres | GRUNWALDZKA 92-98-25, PL-80-244, GDAŃSK | |
Województwo | pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | metrobip.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie odsprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz pośrednictwo w telekomunikacji |
Numery rachunków bankowych |
PL20 1560 0013 2367 2125 6457 0001
|
Działalność PKD:
Firma METRO-BIP RADIOWE SYSTEMY PRZYWOŁAWCZE została założona 2003-05-12 i obecnie mieści się przy GRUNWALDZKA 92-98-25, PL-80-244, GDAŃSK. Główna działalność firmy to telekomunikacja bezprzewodowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, telekomunikacja przewodowa, telekomunikacja satelitarna, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-28.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Metro-Bip Radiowe Systemy Przywoławcze (REGON 19054411000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.