Zarząd firmy Mercus Bus Construction - Janiszewski Mieczysław Krzysztof, prezes zarządu
Janiszewski Mieczysław Krzysztof, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
4 l. 4 mies. 22 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01
Janiszewski Mieczysław Krzysztof jest w zarządzie KRS MERCUS BUS CONSTRUCTION
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Janiszewski Mieczysław Krzysztof jest również w zarządzie MERCUS BUS CONSTRUCTION, która została założona 2021-04-19 i ma siedzibę przy UL. ŻURAWIA 43-201, PL-00-680, WARSZAWA. KRS MERCUS BUS CONSTRUCTION zajmuje się sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych; usługi naprawy pojazdów samochodowych , handel hurtowy, handel detaliczny, transport lądowy oraz transport rurociągowy, magazynowanie, przechowywanie i działalność usługowa wspomagająca transport i inne. NIP MERCUS BUS CONSTRUCTION: 5291834970. REGON MERCUS BUS CONSTRUCTION: 388737895.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Janiszewski Mieczysław Krzysztof
Więcej informacji o MERCUS BUS CONSTRUCTION
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby