Zarząd firmy Mentor Agencja Reklamy I Dydaktyki, Elżbieta Majchrzak I Paweł Majchrzak - Majchrzak Elżbieta Alicja
Majchrzak Elżbieta Alicja jest w zarządzie KRS MENTOR AGENCJA REKLAMY I DYDAKTYKI, ELŻBIETA MAJCHRZAK I PAWEŁ MAJCHRZAK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Majchrzak Elżbieta Alicja jest również w zarządzie MENTOR AGENCJA REKLAMY I DYDAKTYKI, ELŻBIETA MAJCHRZAK I PAWEŁ MAJCHRZAK, która została założona 2016-05-17 i ma siedzibę przy 14B, PL-78-320, PRZYROWO. KRS MENTOR AGENCJA REKLAMY I DYDAKTYKI, ELŻBIETA MAJCHRZAK I PAWEŁ MAJCHRZAK zajmuje się działalność agencji reklamowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, introligatorstwo i podobne usługi i inne. NIP MENTOR AGENCJA REKLAMY I DYDAKTYKI, ELŻBIETA MAJCHRZAK I PAWEŁ MAJCHRZAK: 6721882542. REGON MENTOR AGENCJA REKLAMY I DYDAKTYKI, ELŻBIETA MAJCHRZAK I PAWEŁ MAJCHRZAK: 33139278800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Majchrzak Elżbieta Alicja
Pozostali członkowie zarządu
Paweł Krzysztof Majchrzak |
Więcej informacji o MENTOR AGENCJA REKLAMY I DYDAKTYKI, ELŻBIETA MAJCHRZAK I PAWEŁ MAJCHRZAK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eCiacho znika z rynku. Producent słodyczy wraca do dawnej marki
Nowy projekt Tomasza Zawadzkiego, twórcy marki Xawery Miodowy, nie przyniósł oczekiwanych rezultatów. Po kilku miesiącach obecności na rynku producent postanowił zakończyć działalność marki eCiacho i

Centrum e-Zdrowia znów z nowym dyrektorem
Nieco ponad rok Centrum e-Zdrowia kierowała Małgorzata Olszewska. Właśnie został powołany nowy dyrektor.

Budownictwo ledwo rośnie, inwestycje są coraz mniej betonowe
Sektor budowlany jest w dołku, mimo ożywienia inwestycji w kraju. Para idzie bowiem coraz bardziej w maszyny i urządzenia niż w samo budowanie.