Zarząd firmy MENDAKIEWICZ ADAM GEOFUSION PRZEDSIĘBIORSTWO GEOLOGICZNE - ADAM MENDAKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM MENDAKIEWICZ (CEIDG)
ADAM MENDAKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MENDAKIEWICZ ADAM GEOFUSION PRZEDSIĘBIORSTWO GEOLOGICZNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIKORSKIEGO 1C, PL-32-500, CHRZANÓW. Główny zakres działalności ADAM MENDAKIEWICZ to Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich (PKD główne: 43.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca eksploatację złóż ropy naftowej i gazu ziemnego, działalność usługowa wspomagająca pozostałe górnictwo i wydobywanie, pozostałe drukowanie, działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych i inne. NIP MENDAKIEWICZ ADAM GEOFUSION PRZEDSIĘBIORSTWO GEOLOGICZNE: 6281512863. REGON MENDAKIEWICZ ADAM GEOFUSION PRZEDSIĘBIORSTWO GEOLOGICZNE: 12049279200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM MENDAKIEWICZ
Więcej informacji o MENDAKIEWICZ ADAM GEOFUSION PRZEDSIĘBIORSTWO GEOLOGICZNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.