Zarząd firmy MELED Michał Tarasiejski - Michał Tarasiejski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Tarasiejski (CEIDG)
Michał Tarasiejski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MELED MICHAŁ TARASIEJSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem MODRA 77, PL-71-220, SZCZECIN. Główny zakres działalności Michał Tarasiejski to Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych (PKD główne: 33.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych i inne. NIP MELED MICHAŁ TARASIEJSKI: 8521511635. REGON MELED MICHAŁ TARASIEJSKI: 368590309.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Tarasiejski
Więcej informacji o MELED MICHAŁ TARASIEJSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby