Sprawozdania finansowe Melar Development
Dane bilansowe MELAR DEVELOPMENT
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 925 924,83 | 96 078 081,11 | 102 383 196,88 | 104 961 934,44 | 108 162 035,95 | 114 222 852,81 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 2 925 924,83 | 96 078 081,11 | 102 383 196,88 | 104 961 934,44 | 108 162 035,95 | 114 222 852,81 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 2 925 924,83 | 96 078 081,11 | 102 383 196,88 | 104 961 934,44 | 108 162 035,95 | 114 222 852,81 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -4 782,27 | -2 008 804,70 | -9 623 943,21 | -9 883 986,50 | -16 305 240,08 | -16 502 938,45 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 930 707,10 | 98 086 885,81 | 112 007 140,09 | 114 845 920,94 | 124 467 276,03 | 130 725 791,26 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 31 327,59 | 98 083 601,35 | 112 003 915,21 | 114 843 128,33 | 124 328 676,07 | 130 416 590,00 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.