Zarząd firmy MEGIDO PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE TOMASZ TOMKOWICZ - TOMASZ TOMKOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ TOMKOWICZ (CEIDG)
TOMASZ TOMKOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEGIDO PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE TOMASZ TOMKOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-08 i ma swoją siedzibę pod adresem PIASTOWSKA 94E6, PL-80-358, GDAŃSK. Główny zakres działalności TOMASZ TOMKOWICZ to Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku (PKD główne: 18.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność w zakresie architektury, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP MEGIDO PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE TOMASZ TOMKOWICZ: 5842416560. REGON MEGIDO PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE TOMASZ TOMKOWICZ: 22072356700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ TOMKOWICZ
Więcej informacji o MEGIDO PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE TOMASZ TOMKOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych