Firma MEG-TRANS Autohandel i Autopomoc Magdalena Łukasik
| Adres | 123, PL-23-213, ZAKRZÓWEK-WIEŚ | |
| Województwo | lubelskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli | ||
Działalność PKD:
Firma MEG-TRANS AUTOHANDEL I AUTOPOMOC MAGDALENA ŁUKASIK została założona 2020-09-28 i obecnie mieści się przy 123, PL-23-213, ZAKRZÓWEK-WIEŚ. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna na targowiskach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, pomoc drogowa i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MEG-TRANS Autohandel i Autopomoc Magdalena Łukasik (REGON 36114099700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i