Sprawozdania finansowe Medium Net
Dane bilansowe MEDIUM NET
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 676 604,78 | 601 794,12 | 511 200,32 | 422 660,96 | 344 125,89 | 249 627,91 |
A. Aktywa trwałe | 651 666,67 | 536 666,71 | 421 666,75 | 306 666,79 | 191 666,83 | 76 666,87 |
B. Aktywa obrotowe | 24 938,11 | 65 127,41 | 89 533,57 | 115 994,17 | 152 459,06 | 172 961,04 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 676 604,78 | 601 794,12 | 511 200,32 | 422 660,96 | 344 125,89 | 249 627,91 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 395 059,39 | 460 149,60 | 388 364,13 | 316 805,83 | 246 499,01 | 148 895,46 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 281 545,39 | 141 644,52 | 122 836,19 | 105 855,13 | 97 626,88 | 100 732,45 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 43 239,05 | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 0,00 | 98 405,47 | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.