Zarząd firmy Medialook Łukasz Nowosadko - Łukasz Nowosadko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Nowosadko (CEIDG)
Łukasz Nowosadko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEDIALOOK ŁUKASZ NOWOSADKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-03 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC GEN. JÓZEFA HALLERA 83A, PL-03-464, WARSZAWA. Główny zakres działalności Łukasz Nowosadko to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe formy udzielania kredytów, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność pocztowa i kurierska i inne. NIP MEDIALOOK ŁUKASZ NOWOSADKO: 5242529310. REGON MEDIALOOK ŁUKASZ NOWOSADKO: 14231511000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Nowosadko
Więcej informacji o MEDIALOOK ŁUKASZ NOWOSADKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami