Firma Medialink
Adres | UL. PUŁAWSKA 11-76, PL-02-515, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | medialink.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji |
Numery rachunków bankowych |
PL89 1140 2004 0000 3902 8560 6187
|
Działalność PKD:
Firma MEDIALINK została założona 2024-12-19 i obecnie mieści się przy UL. PUŁAWSKA 11-76, PL-02-515, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, nadawanie programów radiofonicznych, nagrania muzyczne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi przesyłania i dystrybucji energii, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-12-19.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Medialink (REGON 54046492200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.