Firma Mediaexpert
Adres | AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 160, PL-02-326, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | mediaexpert.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL22 1240 1095 1111 0000 0309 7393
PL30 1240 1095 1787 0010 1093 1085
PL97 1160 2202 0000 0000 8190 1396
|
Patenty | 12 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma MEDIAEXPERT została założona 2020-12-01 i obecnie mieści się przy AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 160, PL-02-326, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują firmy centralne i holdingi, magazynowanie paliw gazowych, nadawanie programów radiofonicznych, pośrednictwo pieniężne, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z filmami i nagraniami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mediaexpert (REGON 01518066000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia