Zarząd firmy MEDIA VISION ROBERT JADUSIŃSKI; GLOBAL GROUP ROBERT JADUSIŃSKI; COSTA HOUSE ROBERT JADUSIŃSKI - ROBERT JADUSIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROBERT JADUSIŃSKI (CEIDG)
ROBERT JADUSIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEDIA VISION ROBERT JADUSIŃSKI; GLOBAL GROUP ROBERT JADUSIŃSKI; COSTA HOUSE ROBERT JADUSIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-02-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚNIEŻNA 59,10,11, PL-80-554, GDAŃSK. Główny zakres działalności ROBERT JADUSIŃSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i podawanie napojów, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. NIP MEDIA VISION ROBERT JADUSIŃSKI; GLOBAL GROUP ROBERT JADUSIŃSKI; COSTA HOUSE ROBERT JADUSIŃSKI: 8451708892. REGON MEDIA VISION ROBERT JADUSIŃSKI; GLOBAL GROUP ROBERT JADUSIŃSKI; COSTA HOUSE ROBERT JADUSIŃSKI: 19301336900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT JADUSIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.