Firma Media Tv Plus
Adres | UL. TARCZYŃSKA 5/9-36, PL-02-025, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | mediatv.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków |
Numery rachunków bankowych |
PL51 1050 1012 1000 0090 3072 1220
|
Patenty | 8 aktywnych patentów Więcej › |
Działalność PKD:
Firma MEDIA TV PLUS została założona 2002-09-06 i obecnie mieści się przy UL. TARCZYŃSKA 5/9-36, PL-02-025, WARSZAWA. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-07-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Media Tv Plus (REGON 01105437800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.