Zarząd firmy MEDIA TREND MONIKA MIZIELIŃSKA-CHMIELEWSKA - Monika Mizielińska-Chmielewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Monika Mizielińska-Chmielewska (CEIDG)
Monika Mizielińska-Chmielewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEDIA TREND MONIKA MIZIELIŃSKA-CHMIELEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem POZNAŃSKA 1714, PL-00-680, WARSZAWA. Główny zakres działalności Monika Mizielińska-Chmielewska to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z tłumaczeniami, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, działalność agencji reklamowych i inne. NIP MEDIA TREND MONIKA MIZIELIŃSKA-CHMIELEWSKA: 9511994845. REGON MEDIA TREND MONIKA MIZIELIŃSKA-CHMIELEWSKA: 01662113200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monika Mizielińska-Chmielewska
Więcej informacji o MEDIA TREND MONIKA MIZIELIŃSKA-CHMIELEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.