Firma Media Space
Adres | UL. OGRODOWA 48-U06, PL-00-876, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon komórkowy | ![]() |
|
Email do biura |
![]() |
|
Strona internetowa | sushiworld-franczyza.pl/ |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Konto Facebook | https://www.facebook.com/sushi.world.waw/ | |
Konto Instagram | https://www.instagram.com/sushiworld.pl/ | |
Numery rachunków bankowych |
PL67 1140 2004 0000 3202 8008 3940
|
Działalność PKD:
Firma MEDIA SPACE została założona 2018-02-23 i obecnie mieści się przy UL. OGRODOWA 48-U06, PL-00-876, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Media Space (REGON 36956373400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,