Zarząd firmy Media Projekt.Film Reklama Promocja Dariusz Wujek - Dariusz Wujek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dariusz Wujek (CEIDG)
Dariusz Wujek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEDIA PROJEKT.FILM REKLAMA PROMOCJA DARIUSZ WUJEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-08-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STOKROTKOWA 10, PL-64-113, ŚWIERCZYNA. Główny zakres działalności Dariusz Wujek to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność obiektów kulturalnych, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP MEDIA PROJEKT.FILM REKLAMA PROMOCJA DARIUSZ WUJEK: 6961089642. REGON MEDIA PROJEKT.FILM REKLAMA PROMOCJA DARIUSZ WUJEK: 41143203000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Wujek
Więcej informacji o MEDIA PROJEKT.FILM REKLAMA PROMOCJA DARIUSZ WUJEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.