Sprawozdania finansowe Media Markt Polska Sp. Z O.o. Bydgoszcz
Dane bilansowe MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. BYDGOSZCZ
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 16 424 250,95 | 12 775 807,51 |
A. Aktywa trwałe | 2 507 850,21 | 592 622,62 |
B. Aktywa obrotowe | 13 916 400,74 | 12 183 184,89 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - |
Pasywa razem | 16 424 250,95 | 12 775 807,51 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -1 863 841,10 | -4 999 763,08 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 18 288 092,05 | 17 775 570,59 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 7 749,74 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 16 635 582,15 | 16 549 334,22 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.