| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL08 1140 2004 0000 3012 0794 9367
PL14 1140 2004 0000 3002 7791 4326
PL14 1140 2004 0000 3112 0797 5982
PL72 1140 2004 0000 3112 0908 6267 PL49 1140 2004 0000 3903 0056 0427 |
Działalność PKD:
Firma MEDIA LINE NATALIA KOŚCIUK została założona 2015-10-09 i obecnie mieści się przy UL. KLASYKÓW 820, PL-03-115, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Media Line Natalia Kościuk (REGON 36267742300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.