Zarząd firmy Media Home Sebastian Bednarczuk - Sebastian Bednarczuk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sebastian Bednarczuk (CEIDG)
Sebastian Bednarczuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEDIA HOME SEBASTIAN BEDNARCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KATOWICKA 11, PL-40-175, KATOWICE. Główny zakres działalności Sebastian Bednarczuk to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MEDIA HOME SEBASTIAN BEDNARCZUK: 6452285702. REGON MEDIA HOME SEBASTIAN BEDNARCZUK: 278245795.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sebastian Bednarczuk
Więcej informacji o MEDIA HOME SEBASTIAN BEDNARCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.