Firma Media Forum
Adres | UL. KRZYSZTOFA KIEŚLOWSKIEGO 3D-2, PL-02-962, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | mediaforum.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja |
Numery rachunków bankowych |
PL13 1140 2004 0000 3612 0956 2093
PL53 1140 2004 0000 3602 7918 2284
PL85 1140 2004 0000 3502 8051 2694
|
Działalność PKD:
Firma MEDIA FORUM została założona 2001-11-20 i obecnie mieści się przy UL. KRZYSZTOFA KIEŚLOWSKIEGO 3D-2, PL-02-962, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują przetwarzanie danych i hostingowe, usługi przesyłania i dystrybucji energii, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Media Forum (REGON 01279871500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.