Firma MEDIA & FINANSE PAULINA ŚLIWKA
Działalność PKD:
Firma MEDIA & FINANSE PAULINA ŚLIWKA została założona 2021-05-27 i obecnie mieści się przy UL. ZEUSA 4538, PL-01-497, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2021-11-10. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badania i analizy techniczne, fotografia, magazynowanie paliw gazowych, pośrednictwo pieniężne, pozostały transport lądowy pasażerski, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport, wspomagające ubezpieczenia, wydawanie oprogramowania, wynajem samochodów bez kierowcy, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MEDIA & FINANSE PAULINA ŚLIWKA (REGON 36254104300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.