Firma Media Direction
Adres | UL. WYBRZEŻE GDYŃSKIE 6C, PL-01-531, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | mediadirection.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji |
Numery rachunków bankowych |
PL11 1880 0009 0000 0011 0193 0001
PL27 1880 0009 0000 0011 0193 0004
PL54 1880 0009 0000 0011 0193 0003
PL81 1880 0009 0000 0011 0193 0002 PL97 1880 0009 0000 0011 0193 0005 PL38 1880 0009 0000 0011 0193 0000 |
Działalność PKD:
Firma MEDIA DIRECTION została założona 2002-08-08 i obecnie mieści się przy UL. WYBRZEŻE GDYŃSKIE 6C, PL-01-531, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, pozaszkolne formy edukacji, różny usługi indywidualne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Media Direction (REGON 01243453900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.