Zarząd firmy MEDIA COMMUNICATION ALEXANDER HARRIS - Alexander HARRIS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alexander HARRIS (CEIDG)
Alexander HARRIS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEDIA COMMUNICATION ALEXANDER HARRIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻURAWIA 6/12320, PL-00-503, WARSZAWA. Główny zakres działalności Alexander HARRIS to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w zakresie działalności usługowej związanej z wyżywieniem, sprzedaż hurtowa nieprzetworzonego tytoniu i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa żywych zwierząt, sprzedaż hurtowa chemicznych nawozów i środków ochrony roślin i inne. NIP MEDIA COMMUNICATION ALEXANDER HARRIS: 8212107600. REGON MEDIA COMMUNICATION ALEXANDER HARRIS: 14315013100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alexander HARRIS
Więcej informacji o MEDIA COMMUNICATION ALEXANDER HARRIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Były prezes AQT Water z NewConnect skazany
Sąd uznał, że Wojciech Mazurkiewicz, były prezes AQT Water, dopuścił się niegospodarności i skazał go na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata. Wyrok jest nieprawomocny, a menedżer zapowiada
Bloomberg: PKL rozważają ofertę publiczną w I kwartale 2026 r.
Polskie Koleje Linowe (PKL) rozważają przeprowadzenie pierwotnej oferty publicznej na warszawskiej giełdzie w pierwszym kwartale 2026 r., twierdzi Bloomberg, powołując się na nieoficjalne
Eksport zaskoczył i pociągnął polską gospodarkę w górę
Wzrost gospodarczy jest szybszy, niż wskazywały pierwsze szacunki. Zaskakująco wysoki okazał się m.in. wzrost eksportu, a słaby wzrost konsumpcji. Trzeba jednak pamiętać, że te dane mogą jeszcze