Zarząd firmy MEDIA CENTRUM PIOTROWSKI TOMASZ - TOMASZ PIOTROWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ PIOTROWSKI (CEIDG)
TOMASZ PIOTROWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MEDIA CENTRUM PIOTROWSKI TOMASZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. M. KOPERNIKA 18A2, PL-05-825, GRODZISK MAZOWIECKI. Główny zakres działalności TOMASZ PIOTROWSKI to Pozostałe drukowanie (PKD główne: 18.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach i inne. NIP MEDIA CENTRUM PIOTROWSKI TOMASZ: 5342191572. REGON MEDIA CENTRUM PIOTROWSKI TOMASZ: 14169432900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ PIOTROWSKI
Więcej informacji o MEDIA CENTRUM PIOTROWSKI TOMASZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.